Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (przykładowy formularz znajdziesz w Internecie) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wad, a także numer konta niezbędny do wykonania ewentualnego zwrotu.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Simply Shop
Aneta Matusiak
Parkowa 3E/2
05-200 Wołomin
4. Jeśli przyczyna reklamacji jest zasadna, reklamacja zostanie uznana. W ramach uznanej reklamacji, zgodnie z aktualnym prawem, Sklep zobowiązuje się do naprawy produktu lub – jeśli to niemożliwe- wymiany produktu na nowy.
5. W przypadku produktów, które zgodnie z opisem na stronie powinny być prane ręcznie, wypranie produktów inną metodą może spowodować nieuznanie reklamacji.
6. Prosimy pamiętać, iż reklamacja nie zostanie uznana jeśli wady produktu powstały w wyniku uszkodzeń mechanicznych. Prosimy pamiętać, iż produkty z delikatnej satyny i koronki wymagają odpowiedniego użytkowania, zgodnie ze specyfiką materiału, z którego powstały.
Zwrot towaru
1. Masz 14 dni na zwrot towaru. Zwracany produkt nie może posiadać żadnych znamion użytkowania, musi mieć nieoderwane wszystkie metki – papierową również (jeśli była dołączona).
Zwrot może zostać zaakceptowany wyłącznie jeśli powyższe czynniki zostaną spełnione.
2. Zwrotom nie podlega bielizna osobista – biustonosze oraz majtki.
3. Zwrotom nie podlegają produkty zamówione na specjalne zamówienie.
4. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu (przykładowy Formularz Zwrotu znajdziesz w Internecie) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Simply Shop Aneta Matusiak
Parkowa 3E/2
05-200 Wołomin
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon.
5. Środki za zwrot zostają przelane na konto Kupującego w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przez Nas zwrotu.
6. Przesyłki nieodebrane przez adresata z punktu odbioru są odsyłane do Nadawcy. W tej sytuacji Kupujący jest zobowiązany do pokrycia kosztu zwrotu produktu do nadawcy oraz ponownej wysyłki zamówienia. W przypadku rezygnacji z nieodebranego zamówienia, zwrot środków zostaje pomniejszony o koszt wysyłki oraz koszt zwrotu poniesiony przez Sklep.