Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (przykładowy formularz znajdziesz w Internecie) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wad, a także numer konta niezbędny do wykonania ewentualnego zwrotu.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Simply Shop

Aneta Matusiak

Parkowa 3E/2

05-200 Wołomin

4. Jeśli przyczyna reklamacji jest zasadna, reklamacja zostanie uznana. W ramach uznanej reklamacji, zgodnie z aktualnym prawem, Sklep zobowiązuje się do naprawy produktu lub - jeśli to niemożliwe-  wymiany produktu na nowy.

5. W przypadku  produktów, które zgodnie z opisem na stronie powinny być prane ręcznie, wypranie produktów inną metodą może spowodować nieuznanie reklamacji.

6. Prosimy pamiętać, iż reklamacja nie zostanie uznana jeśli wady produktu powstały w wyniku uszkodzeń mechanicznych. Prosimy pamiętać, iż produkty z delikatnej satyny i koronki wymagają odpowiedniego użytkowania, zgodnie ze specyfiką materiału, z którego powstały.

 

 

Zwrot towaru
1. Masz 14 dni na zwrot towaru. Zwracany produkt nie może posiadać żadnych znamion użytkowania, musi mieć nieoderwane wszystkie metki - papierową również(jeśli była dołączona).

Zwrot może zostać zaakceptowany wyłącznie jeśli powyższe czynniki zostaną spełnione.

2. Zwrotom nie ulega bielizna osobista - biustonosze oraz majtki.

3. Zwrotom nie ulegają produkty zamówione na specjalne zamówienie.

 4. Przy zwrocie produktów z zamówień objętych darmową dostawą, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt dostarczenia zamówienia, jaki poniósł Nasz sklep.

Koszty dostarczenia zamówień znajdą Państwo w zakładce "Czas i koszty dostawy".

 5. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu (przykładowy Formularz Zwrotu znajdziesz w Internecie) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Simply Shop Aneta Matusiak

Parkowa 3E/2

05-200 Wołomin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon.

 6. Zwroty bez dołączonego paragonu nie będą uznawane.

7. Środki za zwrot zostają przelane na konto Kupującego w środku 14 dni od otrzymania przez Nas zwrotu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl