Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Aneta Matusiak

Parkowa 3E/2

05-200 Wołomin



Zwrot towaru
Masz 14 dni na zwrot towaru. Zwracany produkt nie może posiadać żadnych znamion użytkowania, musi mieć nieoderwane wszystkie metki - papierową również(jeśli była dołączona). Zwrot może zostać zaakceptowany WYŁĄCZNIE jeśli powyższe czynniki zostaną spełnione.

 

ZWROTOM NIE ULEGA BIELIZNA OSOBISTA - BIUSTONOSZE ORAZ MAJTKI.

 

UWAGA! Przy zwrocie produktów z zamówień objętych darmową dostawą, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt dostarczenia zamówienia, jaki poniósł Nasz sklep.

Koszty dostarczenia zamówień znajdą Państwo w zakładce "Czas i koszty dostawy".

 

 

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Aneta Matusiak

Parkowa 3E/2

05-200 Wołomin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon.

 

 

Środki za zwrot zostają przelane na konto Kupującego w środku 14 dni od otrzymania przez Nas zwrotu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl